مقالات

درباره سیم بکسل گوستاولف آلمان بیشتر بدانید

گوستاولف یک شرکت آلمانی است که بیش از 130 سال است که سیم بکسل آسانسور تولید می‌کند.استانداردهای بالا و فلسفه نوآورانه شرکت عواملی هستند که شرکت گوستاولف را قادر می سازد تا در سراسر جهان به یکی از تامین کنندگان پیشرو سیم بکسل فولادی و مفتول‌های فولادی تبدیل نماید.

سیم بکسل گوستاولف

شرکت گوستاولف علاوه بر تولید سیم بکسل آسانسور در صنایعی مانند ساخت برس‌های صنعتی، سیم بکسل جرثقیل و همچنین مواد اولیه صنایع تشک سازی و لوازم خانگی فعالیت دارد.

این شرکت در تمامی مراحل ساخت استاندارهای لازم را رعایت و تست‌های متعددی انجام می‌دهد که دلیل اصلی با کیفیت بودن تولیدات این شرکت می‌باشد. این شرکت در ابتدا محصولات خود را در آلمان عرضه می‌نمود، اما در حال حاضر در 8 کشور مختلف از جمله: آلمان، فرانسه، مجارستان، امارات متحده عربی، چین، لهستان و آمریکا کارخانه دارد.

سیم بکسل آسانسوری گوستاولف

گوستاولف یکی از تامین کنندگان بزرگ بین المللی سیم بکسل آسانسوری است که سیم بکسل‌هایی با کیفیت بالا برای مصارف متفاوت تولید می‌شوند و به دلیل عمر طولانی خود بسیار مشهور هستند.

سیم بکسل جرثقیل گوستاولف

گوستاولف همچنین یکی از مهم ترین تامین کنندگان بین المللی در زمینه سیم بکسل جرثقیل است. این شرکت در صنعت جرثقیل و بالابر برقی به ساخت سیم بکسل‌هایی با کیفیت ساخت بالا مشهور است.

سیم بکسل آسانسور نمایان

طراحی فنی آسانسورهای نمایان نیازمند سیم بکسل‌های خاصی است که حاوی یک یا چند هسته الکتریکی باشد. این سیم‌های الکتریکی عملکردهای کنترلیو ارتباطی را انجام می دهند. شرکت گوستاولف از طریق سالها تجربه موفق به ایجاد سیم بکسل‌های بادوام و مقاوم شده است. بنابراین این شرکت یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان طناب با هسته الکتریکی است.

سیم بکسل آسانسوری

اتصالات سیم بکسل

این شرکت همچنین در تولید اتصالات سیم بکسل نیز فعالیت دارد، که یکی از با کیفیت ترین اتصالات سیم بکسل را تولید می‌نماید.

مشخصات سیم بکسل گوستاولف اصل

اولین ویژگی سیم بکسل گوستاولف وجود یک نوار سبزرنگ بر روی سطح استرندهای بیرونی است. البته سیم بکسل گوستاولف را از پلاک روی قرقره آن که حاوی اطلاعات عمومی و مشخصات فیزیکی نیز قابل تشخیص است.

تفاوت سیم بکسل گوستاولف اصل با نمونه های چینی

واضح است که با ظهور محصولات چینی در بازار، تشخیص محصولات چینی و اصلی گوستاولف با توجه به ویژگی‌های ظاهری محصولات گوستاولف بسیار دشوار شده است، زیرا در برخی موارد حتی نمایندگی های معتبر gustav wolf  چین سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصلی را دارند. با توجه به قیمت بالا و عمر مفید خوب سیم بکسل گوستاولف، فروش محصولات تقلبی چینی که از نظر ظاهری بسیار شبیه به محصولات اصلی هستند که متاسفانه در بازار ایران به دلیل سود کلان فروش این محصولات، به وفور یافت می‌شود.

مزایای سیم بکسل گوستاوولف

از مزایای اصلی سیم بکسل گوستاوولف استحکام و مقاومت بالای آن در برابر خوردگی است. این باعث می شود که آن را به ویژه برای استفاده در محیط‌های مرطوب و شرایط سخت که نمی توان از سایر سیم بکسل‌ها استفاده کرد، مناسب است. به عنوان مثال، دماهای بالا می‌تواند باعث از کار افتادن سیم بکسل فولادی شود در حالی که همین دما به سیم بکسل گوستاوولف آسیب نمی‌رساند.

سیم بکسل گوستاوولف با استفاده از یک فرآیند تولید منحصر به فرد تولید می شوند که تضمین می‌کند خواص مکانیکی عالی و طول عمر طولانی دارند. آنها همچنین دارای ضریب اصطکاک پایینی هستند که به این معنی است که هنگام استفاده به عنوان بخشی از صفحه گردان یا سایر تجهیزاتی که نیاز به چرخش مداوم دارند، نمی‌لغزند.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *